Calendar

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    הובלה ואריזה, השכרת מחסנים

    אז, החלטתם להעביר את תכולת הדירה שלכם לשירותי אחסנה? מצאתם מחסנים להשכרה? עכשיו הגיע השלב המשמעותי ביותר בתהליך, אריזת החפצים, הריהוט והכלים והכנתם לשהות במחסן. אריזה חכמה ונוחה תחסוך לכם כאב ראש מיותר ותגן על הדברים שלכם. אחסון תכולת הדירה שלכם- ככה עושים זאת נכון:

    קרטונים ומוצרי אריזה איכותיים- השתמשו בקרטונים ואביזרי אריזה (ניילונים, שקיות וכו’) איכותיים ככל הניתן. אתם לא רוצים שהקרטונים שלכם יקרעו תחת העומס המוטל עליהם. ניתן להשיג היום קרטונים חזקים ואיכותיים במחירים נמוכים ומשתלמים. בין אם אתם מאחסנים לשימוש פרטי, ובין אם כאחסון לעסקים, אתם רוצים לשמור כמו שצריך על הרכוש שלכם.

    אל תעמיסו- זכרו, לכל קרטון יש גבול של משקל שהוא יכול לשאת עליו. ודאו כי החפצים שאתם מעמיסים בקרטון לא מעמיסים עליו יתר על המידה ולא עשויים לגרום לו להיקרע ולהיחבל.

    ערכו רשימה וסמנו קרטונים- ערכו רשימה של כל החפצים שאתם מכניסים לאחסון, וסמנו את כל הקרטונים. ככה תוכלו לשלוט בקלות על התוכן של המחסן שלכם, ולסד אותו ביעילות. שימו את הדברים השימושיים בקרבת הכניסה וכדו’. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים לבצע שיפוצים בדירה החדשה שלכם, מדדו מראש את המידות של הרהיטים הגדולים והמשמעותיים בבית(תנור, ספות וכו’) על מנת שתוכלו לתכנן ביעילות את השיפוץ הנדרש, גם כאשר הגישה לריהוט עצמו תהיה מוגבלת.

    הכינו את הריהוט שלכם- דאגו לכך שהריהוט שלכם מוכן לשהות ארוכת טווח במחסנים.

    • פרקו את הרהיטים הניתנים לפירוק, וודאו שאתם אורזים יחד איתם את כל החלקים הרלוונטיים. הקפידו לארוז את הברגים והחלקים הקטנים הצמוד לרהיט.
    • עטפו את כל הדברים הרגישים והשבירים בפצפצים על מנת להגן עליהם ממכות וחבטות
    • במידה ואתם עוטפים רהיטי עור בניילונים למיניהם, ודאו לייצר שכבת הפרדה באמצעות סדין בד או נייר. הניילון עלול להזיק לעור הריהוט, טבעי וסינתטי כאחד.

    נקו וייבשו את החפצים שלכם- ודאו כי כל הרהיטים ומוצרי החשמל יבשים ונקיים. ללא אבק ולחות שעלולים לפגום בטיבם ובריחם במהלך השהות ארוכת הטווח. ייבשו כיאות את מכונת הכביסה המקרר והמדיח, אבקו את השטיחים והסדינים. שכן, שנית, אינכם רוצים לאפשר לטחב ועובש לגדול לכם על החפצים.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *