Calendar

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    אחסון תכולת דירה, השכרת מחסנים, מחסנים פרטיים להשכרה

    כמו כולם גם אתם אוהבים ורוצים להיות רגועים, לדעת שאתם בטוחים – במיוחד שמדובר בציוד האישי שלכם או בסחורה היקרה שהרגע נחתה מחו”ל אחרי שהמתנתם לה זמן כה רב.

    כשמדובר באחסנה ואחסון תכולה דירה או ציוד לכל מטרה חושב שתבינו איך אתם בטוחים ומאובטחים כמו שצריך וחשוב לבחור בחברת אחסנה שאכפת לה מהתכולה שלכם כאילו היית שלה.

    הניסיון והמוניטין

    כשאנחנו פוגשים אדם עם ניסיון אנחנו מבינים מייד שיש על מי לסמוך ושיש לנו עסק עם צוות מקצועי שיודע לעשות את העבודה כמו שצריך. השקט הנפשי שלנו מתחיל כאשר אנו יודעים שהחברה שמאחסנת עבורנו את הדברים שהכי חשובים לנו וותיקה מספיק כדי לדעת איך לעשות את זה נכון.

    כמו כל דבר בחיים, הניסיון עושה את ההבדל וחשוב לבדוק כבר בהתחלה שלא הגעתם לחברה שאין לה מספיר ידע וניסיון בתחום אחסנת תכולה.

    אמצעי בטיחות במחסנים

    לפני שאתם מפקידים את התכולה או הסחורה היקרה שלכם וודאו כמה דברים בסיסיים וחשובים:

    1. שער כניסה – הכניסה למתחם המחסנים מוגנת בשער שניתן לפתיחה למורשים בלבד מה שמונע כניסה של אנשים זרים למתחם האחסנה ומגן על התכולה שלכם.
    2. בקרת כניסה – המקום נעול בקוד ובקרת כניסה מתקדמת כדי לאפשר כניסה מהירה ונוחה שלכם במקרה הצורך אך יחד עם זאת למנוע כניסה של אנשים זרים, פושעים או גנבים.
    3. מערכת אזעקה – חשוב מאד לוודא שבמקום מותקנת מערכת אזעקה שמחוברת לחברת אבטחה או מוקד 24/7 שמוכן ומזומן לקפוץ למקום בהתרעה קצרה למקרה הצורך
    4. גילוי אש – חשוב שמחסנים תהיה מותקנת מערכת גילוי אש מתקדמת המחוברת למוקד למקרה של דלקה באחד מהמחסנים חלילה
    5. מנעולים אישיים – נדרשת נעילה מתקדמת במחסנים האישיים של הלקוחות כדי למנוע פתיחה קלה של אנשים ומגע ישיר עם התכולה היקרה שלכם.
    6. מצלמות אבטחה – חשוב מהכל לוודא שישנם מצלמות אבטחה המכסות את כל חלל המחסנים גם במחוץ וגם מבפנים המרחיקה גנבים ומאפשרות לכם לקבל מידע אונליין על המחסנים שלכם ובכך לקבל שקט נפשי שהתכולה שלכם שמורה ומאובטחת 24/7
    7. מקום נקי ומסודר – ודאו שהמקום נקי ומתוחזק כיאות ע”י חברה שנותנת שירותי אבטחה וניקיון מורשת, מקום מלוכלך ולא מתוחזק עלול לפגוע בחפצים שלכם.
    8. תנאי אחסון אופטימליים – חשוב לוודא שהטמפרטורות במקום יציבות, ולא משתנות בהתאם לעונות השנה שכן תכולה שאינו עומדת במחסן תקין עלולה להירטב, להתלכלך ואף להיהרס כתוצאה מתחזוקה לקויה.
    9. ודאו שיש ביטוח לחפצים שלכם – זה הרכוש האישי שלכם, והוא עשוי להיות בעל ערך אישי וכספי רב. ודאו שהמקום מבוטח ותחסכו עוגמת נפש מיותרת במקרה שהציוד שלכם נהרס\נגנב חס וחלילה.
    10. צוות אמין ומקצועי – בסוף אנחנו בני אדם ואנחנו סומכים על אנשים והדבר החשוב מהכל זה שאנחנו יודעים שישנו צוות מקצועי שישעה הכל כדי לשמור על התכולה שלכם כל הזמן.

    בדקה מקדימה של המחסן

    לפני שאתם מתחילים באחסון וסוגרים דיל משתלם עם חברת האחסון חשוב שתעברו על כל הסעיפים שהזכרנו כאן למעלה ותבדקו שאכן חברת האחסנה שבחרתם עומדת בסטנדרט מקצועי שייתן לכם שקט נפשי לאורך כל תקופת האחסון והאחסנה.

    אל תוותרו לעצמכם, גשו למקום האחסון ובקשו מהצוות לראות שהמקום שמור ונקי, מאובטח ובטוח לאחסן את הציוד היקר שלכם. בקשו מצוות האחסנה במקום לצפות במצלמות האבטחה כדי לוודא שהם מכסות גם את המחסן שלכם בצורה טובה ואפקטיבית למקרה שתדרשו לכך.

    רוצים להיות רגועים? המחסן שלי מציע לכם גם אבטחה מקצועית וגם בטחון וראש שקט עם מחסנים גדולים ומרווחים שייתנו לכם מענה מושלם לתכולה החשובה שלכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *