Calendar

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    הובלה ואריזה, מחסנים פרטיים להשכרה

    עוברים דירה בחורף? כך תעשו זאת נכון.

    מחכים לקיץ שיבוא כדי לעבור דירה? תחשבו שנית, יכול להיות שאתם מחכים לחינם ואף מפסידים מכך. מעבר דירה בחורף הוא אפשרי בהחלט, ואף בעל יתרונות מסוימים.  ריכזנו בעבורכם את כל מה שחשוב לדעת לקראת מעבר דירה בחורף הישראלי.

    למה דווקא חורף?

    בראש ובראשונה נוחות. הקיץ ישראלי אף פעם לא מאכזב בגלי החום הכבדים שלו. מי כמונו הישראלים יודע כמה זה מעיק ולא נעים לעבוד כשהמצח והבגדים נוטפים זיעה, השמש יוקדת על הפנים והטמפרטורות גבוהות מספיק כדי לבשל ארוחה חמה. ייתכן שתרצו לשקול מחדש את האפשרות להעביר את הדירה שלכם בחורף, כשמזג האוויר נעים ונוח לעבודה.

    מלבד זאת, ישראלים רבים נמנעים מלעבור דירה בחורף, מה שגורם לחברות ההובלה להיות פנויות במיוחד בתקופת החורף. הפניות הגבוהה של חברות ההובלה בחורף מניבה לצרכנים שתי תועלות עיקריות:

    • זמינות- תוכלו למצוא מגוון הרבה יותר רחב של תאריכים וחברות הובלה. מגוון שיאפשר לכם לעביר את הדירה בזמן ובאופן הנוחים והנכונים ביותר עבורכם
    • מחיר- בשוק כמו בשוק, כשההיצע עולה על הביקוש, מתחרשת ירידת מחיר. הפניות הגבוהה של החברות תגרום להן להתחרות זו בזו על המחיר הנמוך ביותר, ואתם המרוויחים הגדולים.

    דגשים חשובים למעבר דירה בחורף

    למרות היתרונות המוזכרים למעלה, מעבר דירה בחורף טומן בחובו מספר דברים חשובים שצריך לדאוג ולטפל בהם.

    • בדקו את מזג האוויר- גשם קל לא אמור להיות בעיה משמעותית למעבר מוצלח, אבל סופות חזקות ומזג אוויר קיצוני עלול לפגום במעבר החלק שלכם, ואף להרוס את החפצים האישיים שלכם. ודאו מול חברת ההובלות שלכם שמזג האוויר מאפשר הובלה נוחה ובטוחה של תכולת הדירה שלכם.
    • הצטיידו בחומרים איכותיים- בחורף, כשרטיבות ולחות הן עניין שבשגרה, חשוב מאוד להקפיד על אביזרי אריזה איכותיים. השתמשו בשקיות אריזה ובניילונים איכותיים, שלא יקרעו ויחשפו את תכולת הדירה שלכם ללחות. כמו כן, ודאו שאתם משתמשים בקרטונים איכותיים, שלא יהרסו ויימסו בכל מגע קל עם טיפות גשם.
    • הכינו את המקום- הכינו שביל גישה נוח ממשאית ההובלות אל הבית החדש שלכם. במקרה הצורך, כאשר רטוב בחוץ הקפידו לכסות את המדרכה והאדמה, כדי למנוע החלקה ולמנוע מהארגזים שלכם להתלכלך בבוץ ולהירטב.

    שירותי אחסנה לאחסון תכולת הדירה בחורף

    אחרי הקיץ הארוך, שכולנו בורחים רחוק ככל הניתן מארבע הקירות הצפופים של הבית, בחורף אנחנו חוזרים להתחמם בחיקו של הבית. כאשר אנחנו בבית, אנו עלולים לסבול מצפיפות ו’מחנק’ כתוצאה מציוד וריהוט מיותר שיש לנו בבית, ואינו נמצא בשימוש יום-יומי. ממיטה מתקפלת לאירוח, ועד ציוד גלישה לימות הקיץ.

    על מנת לפנות את הבית ולרווח אותו, מומלץ להשתמש בשירותי אחסנה. שירותי אחסנה מאפשרים לכם לשמור את תכולת הדירה שלכם, ולהיות פתרון אחסון לעסקים. שירותי אחסנה מציבים לרשותכם מחסנים להשכרה, בשטח מיועד וכוללים ביטוח ושמירה על החפצים שלכם. ניתן למצוא חברות המציעות השכרת חפצים במרכז הארץ, בצפון או בדרום בהתאם לנוחיותכם האישית.

    חורף בריא!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *