Calendar

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    אחסון תכולת דירה, הובלה ואריזה

    החלטתם לארוז את תכולת הדירה שלכם לבד? בעזרת מעט תכנון והצטיידות בחומרים הנכונים, תוכלו להפוך את העניין שרבים חוששים ממנו לפשוט וקל. היערכות מראש תעזור לכם לארגן הכל ביעילות, ואף חשוב מכך- לפרוק את כל התכולה במהירות בבית החדש.

    איך לארוז את הבית בצורה חכמה ויעילה- כל הטיפים

    1. ארזו את לפי חדרים- אריזה לפי חדרים תעזור לכם לפרוק במהירות, ולמצוא בקלות את הייעוד של הפריטים שלכם בחדר.
    1. בחרו ארגזים מתאימים- ודאו שאתם משתמשים בקרטונים חדשים ואיכותיים, שיצליחו לעמוד בקלות תחת הכובד הרב שהחפצים שלכם עלולים להערים עליהם. אתם לא רוצים שהקרטונים שלכם ייקרעו ויפלו יחד עם כל הדברים שהיו בתוכם. כמו כן, השתמשו בקרטונים במגוון גדלים, בהתאם למספר ואופי הפריטים שהם עתידים לשאת.
    1. השתמשו בציוד אריזה נלווה- מלבד קרטונים, היעזרו בציוד אריזה נוסף שעשוי להועיל לכם. קבצו חפצים קטנים בשקיות פלסטיק והגנו כל דברים רגישים בעזרת ניילונים ופצפצים.
    1. סמנו ורשמו הכל- הצטיידו במדבקות ייעודיות, ובעזרת טוש רישמו על כל קרטון מה בדיוק הוא מכיל ואת מספר הפריטים שבו. וגם- הקפידו לרשום אם הקרטון צריך יחס מיוחד, אם תכולת הקרטון שבירה, או רגישה ללחות וטמפרטורות. סימון מפורט ומדוייק של הקרטונים יחסוך לכם המון זמן בעת הפריקה בבית החדש, ויאפשר לכם למצור בקלות כל פריט שתזדקקו לו.
    1. ארזו לפי צבעים- אם יש לכם ילדים קטנים, הם ודאי ייהנו מהחוויה. מיינו את הבגדים, כלי החרסינה שלכם והצעצועים של הילדים שלכם לפי צבעם שלהם. זה יעזור לכם להתמצא יותר בקלות בין כל הדברים, וגם ישמש זמן למשחק בעבור הילדים שלכם והילדים שבכם.
    1. מיינו לפי סדר הא’-ב’- בין אם זה אוסף התקליטורים המפואר שלכם, או שאתם סתם צריכים לארוז את הספרים והמסמכים שיש לכם בבית, עשו לעצמכם טובה: סדרו אותם לפי השם שלהם. ממש כמו בבית ספר, חלוקה לפי שמות תוכל לעזור לכם למצוא את הספר שהייתם באמצע לקרוא בין לנבור בכל ארגזי הספרים שלכם.

    סיימתם לארוז, תנו לעצמכם טפיחה על השכם ושתפו אותנו בטיפים נוספים לאריזה מנצחת!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *