Calendar

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    אחסון תכולת דירה, השכרת מחסנים, מחסנים פרטיים להשכרה

    אז איך בעצם מחשבים את גודל המחסן שאני צריך בלי לשלם סתם עבור מחסן שאינו תואם את המידות והצרכים הנדרשים לי?

    בשביל זה בדיוק ‘המחסן שלי’ כאן!פתחנו עבורכם מחשבון אחסנה ייחודי שייתן לכם מענה נח ומהיר עם הערכה ראשונית לגודל המחסן אותו אתם נדרשים לשכור לתקופת הזמן שאתם צריכים.

    מחשבון האחסנה ילווה אתכם חדר חדר בבית ויבקש מכם להזין את כמות החפצים שיש לכם בכל חדר או מחסן בבית וכך באופן אוטמי יעשה עבורכם את החישוב לגדול המחסן הרצוי ע”פ הקוב הנדרש. לכם נשאר רק להזמין.

    רוצים לחשב את גודל המחסן שאתם צריכים? לחצו כאן למעבר למחשבון האחסנה

    אבל בואו נתחיל מההתחלה…איך מחשבים גודל מחסן בחברות האחסנה?

    בתחום האחסנה אנחנו מחשבים ע”פ מידת קוב שהיא שווה לנפח של קובייה שאורך הצלע שלה הוא מטר – “מעוקב” במשמעות “קובייה”.

    המחסן הקטן ביותר שקיים אצלנו הוא 10 קוב כאשר המחסן הגדול ביותר אצלנו יכול להגיע עד 60 קוב מה שאומר שיש לפחות 60 סוגי מחסנים בגדלים שונים ומגוונים.

    המטרה החשובה ביותר היא להתאים את גודל המחסן עבור הלקוח כך שתשלמו כמה שפחות אבל תוכלו להשתמש במחסן בנוחות המקסימלית.

    ובכל זאת, איזה גודל צריך כדי לאחסן דירה ממוצעת? אז כמובן שזה מאוד תלוי באופי הדירה ובכמות החפצים שיש לכם וזה משתנה מדירה לדירה. אך בכל זאת ניתן להעריך דירה עם 2 חדרים פחות או יותר בשטח אחסנה של 15-20 קוב, דירת 3 חדרים יכולה להגיע ל-25 קוב ודירת 4 ו-5 חדרים יכולה להגיע גם ל-35-40 קוב לאחסנה.

    נתון נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא עניין ההובלה. בד”כ המובילים שלכם יעדיפו שתיקחו מחסן גדול יותר, מה שייתן להם גישה נוחה יותר לסדר את המחסן שלכם ולהכניס את הציוד בצורה קלה – אז כדאי לקחת את זה בחשבון אבל גם לא להגזים.

    מהניסיון שלנו אנו נמליץ לכם להתייעץ עם המוביל שלכם כבר בעת הצעת המחיר ולחשב יחד את מידת הקוב הרצויה ע”פ מידת הנפח שהתכולה תתפוס במשאית ע”י הכפלה של אורך כפול רוחב כפול גובה התכולה תקבלו את מידת הקוב המדויקת הנדרשת לכם.

    רוצים להיות רגועים? המחסן שלי מציע לכם גם אבטחה מקצועית וגם ביטחון וראש שקט עם מחסנים גדולים ומרווחים שיתנו לכם מענה מושלם לתכולה החשובה שלכם!

    יועץ האחסנה שלנו מחכה לשיחה שלכם – 053-273-3539 תומר

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *