Calendar

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    Uncategorized, אחסון תכולת דירה

    כשאתם מסתכלים בביתכם אתם ודאי רואים כמה רהיטים וחפצים שתופסים מקום – חפצים שהייתם שמחים לשים באחסון. בתים ובתי דירות רבים כיום אין מחסנים, אך אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על יחידת אחסון משלכם. מחסן לכל מטרה יספק לכם שטח אחסון, ואם גם אתם צריכים מחסן להשכרה, זה מה שאתם צריכים לדעת:

    כמה זה 10 קוב?

    שטח של מחסן לכל מטרה ויחידות אחסון נמדד בקובים – יחידת נפח. חברות השכרה שונות מציעות הצעות שונות ל-10 קוב, אך באופן כללי – מדובר ביחידת אחסון שגודלה הוא של חדר קטן בבית. כאשר תבחרו במומחים באחסנה בע”מ, מחסן לכל מטרה יהיה בגודל של 1.8*2*3.5 (מטרים). בניגוד לחדר רגיל, מחסן לכל מטרה הוא עם תקרה גבוהה, כך שניתן לאחסן חפצים לגובה ולא רק לאורך החדר.

    10 קוב של המומחים באחסנה בע”מ יכולים להכיל פריטים רבים, כולל מיטת תינוק, ספה קטנה, מקפיא, כיסא משרדי, ואפילו ארון 3 דלתות, כך שבהחלט יהיה לכם מספיק מקום לאחסון של תכולת חדר ואף יותר.

    כמה עולה מחסן לכל מטרה?

    למרות מחסן ללא מטרה הוא בגודל של חדר ביתי, המחיר שלו נמוך מאוד לעומת חדר רגיל. אם תשכרו דירה או בית עם חדר נוסף בשביל אחסון, תצטרכו לשלם 1,000 ₪ תוספת לחודש, לכל הפחות. לעומת זאת, מחסן לכל מטרה של המומחים באחסנה בע”מ זמינים לכם במחיר של 450 ₪ לחודש עבור 10 קוב, כך שתוכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה.

    מי צריך מחסן לכל מטרה?

    מחסן לכל מטרה מתאים לכל מי שרוצה לפנות מקום בביתו או לשמור פריטים מסוימים מחוץ לבית. אם יש לכם פריטים שונים בבית שתופסים מקום או מפריעים לכם לנוע, כנראה שאתם צריכים מחסן לכל מטרה. מחסנים מהסוג הזה מתאימים גם לפריטים שעוברים בירושה ואינם נמצאים בשימוש.

    מה כולל מחסן לכל מטרה?

    מלבד שטח אחסון, חשוב גם שתוודאו שאתם מקבלים את כל השירותים הנדרשים כדי לשמור על החפצים שלכם בכל עת: ביטוח עבור תכולת המחסן, מערכות הגנה מפני שריפות, צוות אבטחה, מצלמות אחסנה, אוורור נאות, וניקוי מחסנים הם שירותי חובה שאתם צריכים לקבל כאשר אתם שוכרים מחסן לכל מטרה – שירותים שתוכלו ליהנות מהם עם המומחים באחסון. מלבד זאת, המחסנים שלנו נגישים בקלות, ואלו ששוכרים מחסנים יכולים לגשת אליהם לכל שעה ביום.

    מחסן לכל מטרה יכול לחסוך לכם מקום רב בחדר ואפילו לחסוך לכם כסף לאורך השנה. כדי לוודא שהחפצים שלכם מוגנים, בחרו שירותי אחסון איכותיים, כמו אלו שתקבלו במומחים באחסנה, ותוכלו להיות רגועים שאתם והרכוש שלכם נמצאים בידיים טובות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *