Calendar

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    אחסון תכולת דירה, השכרת מחסנים, מחסנים פרטיים להשכרה

    כל מה שצריך לוודא לפני שימוש בשירותי אחסנה

    החלטתם להעביר את תכולת הבית\המשרד שלכם לאחסון חיצוני אצל חברת שירותי אחסנה? אלו הדברים שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם סוגרים עם חברה.

    • קבלו הצעת מחיר הוגנת מאיש מקצוע- נציג מטעם החברה שיבוא ויעריך את גדול המחסן שאליו תזדקקו. ויביא לכם הצעת מחיר בהתאם.
    • ודאו שאתם משלמים לפי זמן האחסון בו תשמשו בשירותי האחסנה- אם אתם מעוניינים לשמור את החפצים שלכם למשך תקופה קצרה של כמה חודשים ספורים, אין סיבה שתשלמו בעבור תוכנית אחסון ארוכת שנים.
    • אל תתחייבו- גם במידה ואתם מעוניינים לאחסן את הדברים שלכם לטווח הארוך, אל תתחייבו בחוזה לתקופת זמן ממושכת. החיים לא צפויים, ואתם לא יודעים מה טומן בחובו העתיד, ולאן תרצו להבעיר את החפצים שלכם.
    • מצאו חברה שמציעה שירותי אחסנה בגודל שאתם זקוקים לו- לאחסון מספר חפצים קטנים ולאחסון תכולת דירה שלמה נדרשים מחסנים בגדלים שונים. ודאו כי אתם משלמים על שטח שאתם באמת זקוקים לו.
    • חפשו מחסנים הקרובים לאזור מגוריכם- קרבה של המחסן למשרד\הבית שלכם תאפשר לכם גישה קלה ונוחה לחפצים שלכם, ותוזיל לכם את עלויות ההובלה. לכן, אם המשרד שלכם במרכז, חפשו חברה המציעה השכרת מחסנים במרכז הארץ.
    • בדקו שהחברה פועלת עם היתר- ודאו שהיא פועלת עם רשיון עסק בתוקף,שהיא מבוטחת בחברת ביטוח ושיש לה את כל ההיתרים הנדרשים לפעול באופן חוקי.
    • ודאו שהמקום בטוח לאחסון- ודאו שיש במתחם האחסון אזעקות, מצלמות, ושירותי אבטחה נוספים לחפצים שלכם.  כמו כן, שימו לב שתנאי האחסון במקום נאותים ושהוא מתוחזק כראוי. הקפידו לבדוק אם המקום מאוורר והטמפרטורות בו אופטימליות לאחסון.
    • שירותים משלימים-  כמו שירותי הובלה ואריזה. ייתכן כי אתם מעוניינים בשירותים נוספים שיינתנו על ידי החברה, שעשויים לחסוך לכם כסף רב. שירותי אריזה, למשל, יאפשרו לכם להיעזר הצוות אריזה מקצועי ויחסוך לכם שאתם עלולים לשלם על מקום נוסף לחינם.

    בונוס- חפשו צוות מקצועי ואדיב, שיאיר לכם פנים כשתצטרכו אותו.

    בהצלחה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *