Calendar

מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    אחסון תכולת דירה, השכרת מחסנים, מחסנים פרטיים להשכרה

    אז הגעתם למסקנה שעם כל הכבוד לאוסף התקליטורים המפואר שלכם, אתם מעדיפים אותו מחוץ לבית? בחרתם בשירותי אחסנה עבור הבית או העסק שלכם? קבלו מספר טיפים להיערכות ושימוש נכונים בשירותי האחסנה שלכם.

    מה לאחסן?

    אחסנו רק דברים שיש לכם עניין כלשהו בהם. אם אתם מחזיקים ברהיט ישן שאין לכם כל עניין לשוב ולהשתמש בו בעתיד, מכרו\מסרו אותו. אל תבזבזו כסף על מקום אחסנה גדול יותר לחינם. הכינו רשימה מפורטת של מה בכוותכם לאחסן, וככה תולכו לזכור מה אחסנתם בדיוק, ולהעריך את גדול המחסן שתרצו לשכור.

    מצאו את שירותי האחסנה הנכונים עבורכם

    בין אם אתם משתמשים בשירותי אחסנה לאחסון תכולת הדירה שלכם, או כפתרון אחסון לעסק, אתם תצטרכו למצוא את חברת שירותי האחסנה הנכונה בעבורכם.

    • מצאו חברה שתאפשר לכם לאחסן לפרק הזמן שאתם מעוניינים בו- ללקוחות שונים רצונות שונים, לעיתים תדרשו להשתמש בשירותי אחסנה לתקופה של חודשים בודדים, ולעיתים לשנים ארוכות.
    • חפשו חברה עם מחסנים הקרובים למקום מגוריכם- אם המשרד שלכם במרכז, סביר שתחפשו חברה המציעה השכרת מחסנים במרכז הארץ גם. קרבה של המחסן למשרד\הבית שלכם תאפשר לכם גישה קלה ונוחה לחפצים שלכם, ותוזיל לכם את עלויות ההובלה

    הכנת הפריטים לאחסון

    על מנת שהדברים שלכם לא יתלכלכו\ייהרסו בזמן שהם שוכבים במחסן, עליכם להכין אותם כיאות לזמן אחסון ממושך. נגבו היטב את המשטחים שעל הרהיטים שלכם, ולאבק את הכריות והמזרונים שאתם שולחים. חשוב מאוד לוודא שכל הפריטים שלכם יבשים ונקיים. כך תמנעו מהם לקבל טחב או עובש. במידה ואתם מאחסנים פריטים גדולים, בדקו אם הם ניתנים לפירוק\קיפול. אם כן, קפלו\פירקו אותם ובכך תחסכו משמעותית בעלויות ההובלה והאחסון שלכם.

    אריזה נכונה

    אחרי שהכנתם את הפירטים שלכם לאחסון ארוך טווח, והם נקיים, ישבים ומצוחצחים הגיע הזמן לדאוג לארוז אותם כמו שצריך.

    • בחרו בקרטונים חזקים ואיכותיים, שלא יתפרקו ויהרסו תחת כובד.
    • השתמשו בקרטונים בגדלים שונים- בעבור כל פריט אחסון, נדרש גודל קרטון הראוי לו. ודאו שהחפצים שמאוכסנים בקרטון לא ממלאים אותו יותר מדי, ומנגד אין להם הרבה חלל ריק שמתבזבז לחינם ומאפשר להם ‘לשוט’ בקרטון ולהיהרס.
    • השתמשו בניילון נצמד איכותי וחזק- לניילון נצמד שימושים רבים באריזת החפצים לשכם, מכיסוי דפנות רהיטים והגנה על מוצרים שבירים, ועד להצמדת הקרטונים שלכם יחד. ודאו כי הניילון שאתם משתמשים בו חזק, ולא עלול להיקרע באמצע השימוש, להרוס לכם את החפצים ולהטריח אתכם לחינם.
    • עטפו דברים רגישים בשקיות ניילון גדולות וחזקות. הגנה על הפריטים שלכם באמצעות שקיות ניילון תמנע מהם לקבל לחות ובכך תגן עליהם מעובש וטחב.

    בהצלחה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *