Calendar

אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

קטגוריות

תגובות אחרונות

    Categories
    מעבר דירה

    טיפים למעבר דירה שיקלו לכם על החיים

    החוזה נחתם, המפתחות אצלכם ונותר רק דבר אחד לעשות – לעבור לדירה החדשה שלכם. כל מי שעבר דירה בחייו יודע שמדובר בתהליך שעשוי להיות מאתגר במיוחד, אך ישנם כמה דברים פשוטים שאתם יכולים לעשות כדי להפוך את מעבר הדירה שלכם להרבה יותר קל. הטיפים הבאים למעבר דירה יחסכו לכם זמן וגם לא מעט כאבי ראש, ומומלץ במיוחד ליישם אותם כשאתם עוברים דירה:

    הכינו “לו”ז חדרים”

    אריזה של כל החדרים בו זמנית היא קשה ועלולה לגרום ללא מעט בלגן, ולכן מומלץ לארוז כל חדר בנפרד. כדי לעשות זאת, הכינו לכם לוח זמנים שבו יהיה כתוב איזה חדר תארזו באיזה יום. התחילו עם החדרים שאתם משתמשים בהם פחות או החדרים שאתם יכולים לארוז בהם את כמות החפצים הגדולה ביותר, והמשיכו משם. לוח זמנים כזה יאפשר לכם לשמור על סדר ולדעת בדיוק מה ארזתם בלי יותר מדי בלאגן.

    אספו חומרי אריזה מבעוד מועד

    לפני שאתם מתחילים את מלאכת האריזה, וודאו שיש לכם מספיק קרטונים עבור כל החפצים שלכם. המנעו מלאסוף קרטונים שאתם מוצאים ברחוב, בייחוד בימי הקורונה, מפני שהם פתוחים ויתפסו לכם לא מעט מקום בבית. בנוסף, קרטונים מהסוג הזה עלולים להיות חלשים מדי ולכן הם לא יכילו את תכולת הבית שלכם באופן מיטבי. במקום זאת, רכשו קרטונים לאריזה שהם איכותיים ועבים מספיק כדי לשמור על החפצים שלכם, כמו קרטונים דו גליים וקרטונים חד גליים. בנוסף, הצטיידו בציוד אריזה ייעודי, כמו נייר בועות וניילון לאריזה של חפצים שבירים כדי שכל הפריטים יקרי הערך שלכם יהיו מוגנים בעת האריזה וגם מעבר הדירה.

    כתבו על כל אריזה מה היא מכילה

    כדי למנוע בלבולים וגם כדי להקל על הפריקה בביתכם החדש, כתבו על כל קרטון מה הוא מכיל ולאיזה חדר הוא שייך. על קרטונים למעבר דירה שכוללים חפצים שבירים רשמו שיש “שביר” כדי שהמובילים וגם אתם תדעו להתנהל בעדינות עם האריזות הללו. כתבו את ההערות על כל הצדדים של הקרטונים כדי שתוכלו לדעת במהירות מה נמצא בכל אריזה ולאיזה חדר היא שייכת.

    התאימו בין הקופסאות ובין החפצים

    אריזה של תכולת דירה צריכה להתבצע בצורה חכמה כדי שתוכלו לפרוק את הארגזים שלכם בקלות וגם כדי שחברת ההובלות שבחרתם לא תתקשה בסחיבה של הארגזים. כדי לעשות זאת, התאימו בין גודל הקופסאות ובין הפריטים שתכניסו לתוכם. למשל, הכניסו ספרים לקופסאות קטנות, ופריטים קלילים, כמו מצעים וכריות, לקופסאות גדולות כדי לפזר משקלים באופן מיטבי ולהקל על המעבר.

    שמרו על איזון בארגזים

    פריטים כבדים הניחו בתחתית של הארגזים שלכם ועליהם הניחו פריטים קלים כדי לשמור על איזון בארגזים שלכם. בנוסף, השתדלו למלא את הארגזים עד הסוף כדי לצמצם את מספר הארגזים שצריך ועל מנת שהחפצים שבתוכם לא ינועו בעת המעבר או הפריקה.

    הכניסו פריטי לבוש לתוך שקיות

    אחד הטיפים החשובים ביותר בעת אריזה של תכולת דירה הוא לארוז את הבגדים שבארונות בתוך שקיות או בתוך ארגזים ייעודיים. חברת הובלות מהימנה או חברה המספקת מוצרי אריזה יוכלו להביא לכם ארגזי תלייה מיוחדים עבור כל מה שדורש קולבים, ואם אתם מעדיפים שקיות, הכניסו את הבגדים לתוך שקים גדולים ובקשו מחברת ההובלות שלכם שתשים את הבגדים מעל הקרטונים כדי למנוע קימוט.

    סגרו את הארגזים היטב

    כאשר אתם סוגרים את הארגזים, אבטחו את הסגירה באמצעות נייר דבק חזק ואיכותי שתדביקו באמצעותו את חלקו העליון של הארגז ואת דפנותיו. בנוסף, מומלץ להדביק את התחתית של הארגזים לפני שאתם מתחילים למלא אותם כדי למנוע נפילה של החפצים שלכם בעת המעבר.

    היפטרו מחפצים מיותרים

    מעבר דירה מהווה תירוץ מצוין לסנן פריטים שאתם כבר לא משתמשים בהם או פריטים שאתם לא צריכים בזמן הקרוב, כמו ריהוט, למשל. כשאתם אורזים את הדירה שלכם, סננו פריטים שאתם כבר לא צריכים וחשבו מה אתם רוצים לעשות איתם. אם מדובר בפריטים רבים שאתם רוצים לשמור, תוכלו לאחסן אותם במחסן של חברת אחסנה שבו החפצים שלכם יהיו בטוחים. אם לא, העבירו אותם הלאה או מכרו אותם לפני שאתם עוברים דירה כדי למזער את כמות הארגזים שתצטרכו לשלם עליהם במעבר.

    ארזו חפצים שבירים בצורה חכמה

    כאשר אתם אורזים פריטים שבירים, שימו אותם בארגז מתאים, כמו קרטון דו גלי. כדי לא להעמיס על האריזה ולהסתכן בקריעה של ארגזים עם חפצים שבירים, אל תכניסו יותר מדי חפצים שבירים בתוך ארגז אחד. בנוסף, ארזו חפצים שבירים בצורה בטיחותית: עטפו אותם בניילון ייעודי או בנייר בועות והכניסו אותם לארגז בגודל מתאים כך שלא יהיה להם מקום לזוז. צלחות מטבח ארזו כשהן עומדות ולא שוכבות אחת על השנייה, כוסות עטפו בנייר אריזה (לא עיתון), תמונות עטפו עם קרטון גזור (ולא ניילון), וודאו שכל החפצים השבירים שלכם עטופים מוגנים בעת האריזה.

    מעבר דירה עשוי להיות מאתגר במיוחד, אך תוכלו להקל על עצמכם במידה ניכרת אם תשמרו על כמה כללי אריזה. הכי חשוב הוא שיהיו לכם חומרי אריזה איכותיים ושחברת הובלות מהימנה ובעלת ניסיון תוביל את תכולת הדירה שלכם. באופן הזה תוכלו להיכנס לביתכם החדש עם חיוך על הפנים ולהיות בטוחים שכל החפצים יקרי הערך שלכם עברו אתכם בצורה מיטבית. 

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *